Godmorgon

2009-01-29 @ 08:38:46
Jag fick sömntablett av mamma och såhär bra tror jag inte att jag sovit på flera månader faktiskt, Så det var riktigt skönt. Idag kände jag att jag inte orkade skolan alls, att bara gå dit är som knivar i ryggen för mig, snart känns det som om att jag inte kan vara någonstans nästan. fan på det.
Det är inte bara skolan som är jobbig, det är känslor oxå, jag vet att denhär personen antagligen skrattar åt hur patetisk jag är, men jag kan inte rå för mina känslor, och inte heller mina rädslor. förlåt, en dag kommer du förstå.
Min bästa vän bella som ska flytta till london stannar nog oxå hemma idag tror jag, för hon går inte dit när inte jag går, det är kanske lite dåligt med skolan suger apballe och jag trivs inte alls längre, o inte hon heller. Enda anledningen till att jag ens gått till skolan är för att bella är där, får se hur det kommer funka nu när hon slutar.
Nu ska jag mysa med katten och se på film tror jag, senare idag blir det en massa samtal i guess.
puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0