Godnatt

2009-01-26 @ 23:14:35
eerrhh Fytusan vad klockan har blivit myckert, jag måste vara i säng snart för att orka upp runt klockan 6.00 imorn! jag ska ha en seg morgon och se om jag mår bättre på dagen av det än av att gå upp senare o ha en timme på mig innan jag ska åka, så imorn ska jag dricka te, äta macka skriva blogg (a') och sedan göra mig i ordning för skolan såklart. Det är tyvärr en av mina senaste dagar ända fram tills 15.20.. usch, Någon som har lust att ta min plats?
Jag får se vad jag hittar på imorn hihi.. Antingen drar jag till pälskisalex annars så blir det chill med familjen eller med någon kompis tror jag. Onsdag slutar jag i alla fall 11.45 så jag tror jag ska dra hem till alex efter det i alla fall.. om det går vill säga, men det hoppas jag på. Mamma skrev något i sin blogg om att min moster ska amputera benet imorn.. fan vad orolig jag är.. får se hur jag lyckas med sömnen inatt ändå.. eller skolan imorgon.. tror inte jag kommer uppfatta ett jävla skit under webbprogrammeringen i alla fall, det är så jävla sämst. Trodde det skulle vara kul men alla jävla koder tränger ut mitt huvud. får svårt att andas då med.
Nu ska jag borsta tänderna, gurgla munnen och sedan läsa och hoppas på att somna runt 00.00
Godnatt & Puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Söt bild :)

2009-01-27 @ 06:20:27
URL: http://lillie.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0