Hahaha

2009-01-28 @ 20:17:04
Hahahah uppe ur badet nu, dom två tidigare inläggen var mobilblogg då jag kände för att testa det, sista bilden vart ju helt knas, fan vad man kan se ut x) haha. Snart ska jag springa ner och hämta mamma så hon kan färga mina ögonbryn och hjälpa mig noppa dom hihi. Jag måste klä på mig mina mjukis kläder först sitter ju bara i handduk (a') menmen. Imorn ska dessutom min moster amputera benet, efter flera uppskjutningar. fyfan vad jag är orolig nu alltså, plågan bara växer inombords, hoppas jag pallar dagen imorn. Vill egentligen hoppa av gymnasiet redan nu och börja jobba istället, eftersom jag sökt ny linje till hösten ändå, men aja. Nu ska jag klä på mig!
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0