HEUHEU

2009-01-26 @ 15:57:42
jag tror jag ska lägga upp bilder på mitt hår sedan om jag orkar.. just nu vill jag springa hem till sötoalex, men jag tror han ligger och sover, den jävlen! så går det när man e vaken till 4a på nätterna :(
men så fort han kommer in på msn ska jag nog dit, hoppas jag... Hit vågar jag inte ta honom ännu ;$ har man stor familj så har man det så aa..
Snart kommer domedagen för mig med, då flyttar min darling Izabellé till London, den svikarn :(
Min moster opererades aldrig idag, hon hade inte fått operations information ännu.. men hoppas operationen sker snart, vill inte förlora henne...
Mami verkar må bra efter sin operation i alla fall, men jag vet inte om det beror på morfinet hon har x) ska bli kul o se sedan vilka maffiga ärr hon kommer ha, haha.. jag mobbar henne lite (a')
Nu ska jag peppa Joel till att fixa min header, skriver sen i guess :)
Puss!

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0