In skuul

2009-01-28 @ 10:02:49
Sitter i skolan med värsta CPhumöret, blir arg på allt & alla, förutom bella. Skönt att skoldagen snart ät slut, då ska jag äta lunch, fixa plus på mitt busskort, ta ut pengar och sedan åka hem för att sova eller nörda framför datorn.
stort tack till http://idws.blogg.se som igår tog sig tid till att fixa min blogg, tnx tnx tnx!
Ska egentligen sitta och skriva en inledning nu, men jag fattar inte ett skit av det här, och mitt humör blir inte direkt bättre av det heller.
Eftersom inlägg blir så tråkiga med bara rinnande text bjuder jag på en bild jag tog någon gång i höstas, det är den som sitter här vid sidan om texten.
Jag vill skaffa hårförlängning för jag saknar mitt gamla underbara hår, så långt och fint, snyft. Men nu finns det värre saker att bekymra sig, hur känner jag och varför känner jag så?  Fan.
Man väljer inte alltid sina val självmant utan det kan handla om saker som skett som vidarutvecklar detta till osäkerhet hos en person som sedan gör snesteg i livet. Men jag hoppas att dessa rättas till senare i livet, det borde dom ju göra.  Eftersom jag kan äta fast föda nu *jipppiii* ska jag köpa tunnbrödrulle med kycklingröra i skolan (a) Bella köper en Cola åt mig, hon e skyldig mig med (aa) Fytusan vad jag kommer sakna henne när hon flyttar till London, jag ska försöka hjälpa henne hitta ett jobb i stockholm så slipper hon flytta istället. hihi.
Nu ska jag försöka skriva inledningen ber bella om hjälp.
puss
//EmmaWictoria

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den kommer från MyWalit. Vet inte någon butik som säljer den, men spana in deras hemsida så kanske de har en lista över återförsäljare (finns även webshop, vet dock inte om de fraktar till sverige). www.mywalit.com

Lycka Till! KRam!

2009-01-28 @ 10:34:15
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0