Jahaja

2009-01-25 @ 15:46:00
Jaha, nu är det då söndag och imorn är det tillbaka till skolan, jag har bestämt mig att denna veckan ska jag vara i skolan 100% inte skippa en enda lektion, awesomeness!
Klockan är snart fyra och jag är redan trött, fifan, hoppas bara inte tungan värker lika mycket imorgon som den gjort idag..
och ååh vad jag saknar min sofiaskrutt :( kom tillbaka från örebro nuuu! vi måste ut o fota ngn dag ju!
På fredag jobbar jag 16.00 - 20.00 lite sådär trög start då jag varit jobbledig i en månads tid då jag inte mått spec bra. Ska bli skönt att komma tillbaka i dom gamla rutinerna med.
Imorgon (måndag) ska även min moster amputera bort sitt ben, jävla svenska sjukvården som sabbat det för henne, fyfan!
Jag lägger upp en bild på min svullna tunga, hahaha, ajaj!
Ha det bäst

//emmawictori



(observera att min tunga är svullen..)

Kommentarer
Postat av: EllaPella

Fyfan vad snygg piercingen blev :)

2009-01-25 @ 16:23:44
Postat av: lisa

gjorde inte dt ont ?!!! ajjjj,.



kika in på min blogg monkiiponki.blogg.se



hejsvejs & lycka till med piecering!

2009-01-25 @ 18:12:42
URL: http://monkiiponki.blogg.se/
Postat av: Anonym

sån emo mannen

2009-01-25 @ 19:20:38

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0