Just dance..

2009-01-09 @ 12:09:23
... eller snarare let's dance, för det börjar ju ikväll! Och självklart är Blondinbella med något jag är emot helt! Jag menar, hon är 18år och blev känd för sin blogg? varför ska hon vara med då, jag vill se riktiga kändisar dansa. Inte en bloggare.
Så jag och mamma ska självklart sitta och kolla på det ikväll, jag hoppas på att hon åker ut redan idag!
Igår skrev jag att jag skulle hem till Rasmus efter skolan, men jag har en sådan fruktansvärd mensvärk och kan knappt röra mig, så jag har proppat i mig alvedon och sitter med en varm vetekudde över nedre delen av magen. Det hjälper faktiskt ganska mycket. Medecinen (stavas det så?) jag äter ger mig biverkningar som illamående (kan komma från mensvärken med dock) och metallsmak i munnen, den är jag helt säker på att den kommer från min medecin då den kom när jag började behandlingen redan igår.
Så allt jag lyckats klämma i mig sedan igår eftermiddag är 2-3 muggar med kaffe, det är det enda som lyckas dölja smaken, resten smakar skit.
Så min "nyttiga" frukost blev det inget av, utan det blev en kopp kaffe och sedan åka iväg till skolan.
Jag var kvar till lunch, gav sedan upp och insåg att jag inte skulle klara matten utan värktablett, och självklart var inte sjuksyster där heller, så då åkte jag hem. Jag kan ju inte springa runt och må så dåligt att jag kan spy för den delen heller.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, kura ihop mig i soffan, värma min vetekudde och sedan se på film eller TV.
Skriver senare idag.

//EmmaWictoria

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0