Let's Dance 2009 Avsnitt 1.

2009-01-09 @ 20:16:19
HASSE & CHARLOTTE (ingen fin klädsel men funkade)
Dans med mycket fart och inte med så mycket närkontakt vilket var tråkigt annars var dom duktiga :)
Poäng av juryn: Maria:2 / Dermot:2 / Ann:2 / Tony: 2 (sammanlagt 8poäng)
Mig: 3½ (jag är ju trotts allt bara EN person som lägger poäng)
Vidare / Åka ut

MAGNUS & ANNIKA (fin klädsel)
Let's Dance starkaste man! Jag tycker deras dans är stilfull och lugn :) Vackert om jag ska beskriva det med mina egna ord, och jag hoppas dom kommer vidare i dagens program.
Poäng av juryn: Maria 4 / Dermot:4,/  Ann 4, / Tony:3 (sammanlagt  15poäng)
Mig: 5 poäng
Vidare / Åka ut

ANDERS & KITTY (kittys klädsel hemsk)
Jag gillar det inte.. Ingen stil och närhet, fast är inte direkt expert.
Poäng av juryn: Maria:2  / Dermot:1 / Ann:1 / Tony:1 (Sammanlagt  5poäng)
Mig: 3
Vidare / Åka ut

CARL JAN & MARIA (Jag gillar kläderna hyffsat, lite kungligt)
Ingen takt och fotarbetet var dåligt, dom borde kanske åka ut idag.
Poäng av juryn: Maria:1  / Dermot:1 / Ann:1 / Tony:1 (Sammanlagt  4poäng)
Mig: 2
Vidare / Åka ut

JONATHAN & ISABELLA (Isabellas "klänning" är dock INTE snygg)
Jag tycker Jonathan är jätteduktig, dock gillar jag inte Isabella, men får väl säga att hon lyckades hyffsat i alla fall.
Poäng av juryn: Maria:2  / Dermot:2 / Ann:2 / Tony:2 (Sammanlagt  8poäng)
Mig: 1

Vidare / Åka ut

GEORGE & MARIA K (stilfulla kläder, as snyggt!)
Dom passar ihop, och jag tycker dom dansade skitbra! Bäst hittills  som nummer  6 ut. Hoppas dom lyckas få mer poäng än blondinbella och Jonathan i alla fall.
Poäng av juryn: Maria:3  / Dermot:2 / Ann:3 / Tony:1 (Sammanlagt  9poäng)
Mig:6
Vidare / Åka ut

MARTIN & LINDA (halvsnygga kläder, vet inte vad jag ska tycka)
wow, riktigt fint dansat verkligen, undrar om dom inte slår George och Maria K, tror nästan dom gör det, riktigt snyggt, älskart!
Poäng av juryn: Maria:3 / Dermot:4 / Ann:4 / Tony:3 (Sammanlagt  14poäng)
Mig:7
Vidare / Åka ut


MORGAN & HELENA (gillar att dom har mest svarta kläder )
Här var det verkligen cha cha cha, eller vad det nu heter, Dom var med duktiga, oj oj oj, här på slutet blev det svårt för alla börjar komma ikapp varandra, men jaja, Lycka till!
Poäng av juryn: Maria:6  / Dermot:6 / Ann:5 / Tony:5 (Sammanlagt  22poäng)
Mig: 7½
Vidare / Åka ut

TOBIAS & ELISABET (klädseln var inget i min smak)
Graciös dans men inget cha cha cha, och glädjen i tobias såg falsk ut,  nej här var det inge bra! (dock var snurren i slutet väldigt fin)
Poäng av juryn: Maria:3  / Dermot:4 / Ann:3 / Tony:3 (Sammanlagt  13poäng)
Mig:3
Vidare / Åka ut

TOBIAS W & LAILA (Jättefina kläder)
Jätteduktiga speciellt Laila med tanke på skadan hon fick under andra träningen. Lycka till, ni båda förtjänar att komma vidare!
Poäng av juryn: Maria:4  / Dermot:5 / Ann:5 / Tony:4 (Sammanlagt  18poäng)
Mig:5
Vidare / Åka ut

MOJJE &  JEANETTE (kläderna funkar här med )
Mystiskt och vackert till musiken, denna dansen gillade jag.. Väldigt vackert.. blir ju nästan tårögd  här i soffan! Och om det är sant att han inte direkt dansat tidigare så var dom jätte duktiga verkligen! Dom måste absolut vidare.
Poäng av juryn: Maria:5  / Dermot:4 / Ann:3 / Tony:4 (Sammanlagt  16poäng)
Mig:7
Vidare / Åka ut

DANIEL & MAGDALENA (sötaste kläderna idag)
.Jätte fint och verkligen med känsla, jag tyckte inte hon hade så stort problem med taktkänslan ändå, fast hon påpekade det. Jag är ett stort fan av Magdalena och bestämde mig genast att följa programmet trotts att BlondinBella är med i år, och nej jag är inte avundsjuk eller svartsjuk på henne, jag tycker bara hon får för mycket uppmärksamhet och PR.
Poäng av juryn: Maria:5  / Dermot:5 / Ann:5 / Tony:6 (Sammanlagt  21poäng)
Mig:7½
Vidare / Åka ut

NÄSTA VECKA FÅR MAN VETA VEM SOM ÅKTE UT!
Dåligast till ligger: Carl Jan, Blondinbella och sedan någon till som jag inte hann uppfatta då min syster satt och pratade samtidigt.

VEM TYCKER NI SKA ÅKA UT?

Jag kommer sitta här under programmets gång och uppdatera detta inlägg!

Programmet är nu slut, och räkna med att jag finns här även under NÄSTA vecka, och veckan efter det.
ÄNDA FRAM TILL SLUTFINALEN!

//EmmaWictoria  =)

Kommentarer
Postat av: Max

Haha! Underbart med liveuppdatering. Tack för dig! :)

2009-01-09 @ 21:05:24
Postat av: Tysken

Ingen åker ut ikväll...

2009-01-09 @ 21:58:52
Postat av: Rysken

Laila äger sådetså, hon var fan värd en tia av dig.

som knappt kan dansa sj..(eller kan du?)

2009-01-11 @ 20:39:58
Postat av: martin

LINDA som dansar med martin är idrottslärare i min skola:P hehe

2009-01-11 @ 21:22:43

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0