Let's Dance

2009-01-09 @ 19:43:25
Nu ska jag straxt springa ner på nedervåningen och kolla på Let's Dance, måste ju kolla ändå, som jag alltid gjort förut fast blondinbella är med, det ska inte få hindra mig från att kolla på dom andra.
Fast jag är ändå lite intresserad av att se hur det går för dom, så ska sitta bänkad när tävlingspar nummer 5 kommer ut!
För övrigt ska jag försöka övertala mamma till att gå på "Bröllops Duellen" med mig på bio, måste helt enkelt se den!
Ska tjata lite och se om hon ger med sig till slut..

Ska springa ner nu och värma min vetekudde lite innan programmet.
//EmmaWictoria

Kommentarer
Postat av: martin

LINDA som dansar med martin är idrottslärare i min skola:P hehe

2009-01-11 @ 21:20:45

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0