Måndag kväll

2009-01-12 @ 21:31:32
Okej, någon som kommenterar vid namn "rysken" undrade vilket program jag gjorde min header i, så nu kan jag säga den fruktansvärda sannigen, jag använde PAINT nu är det framme, så e det, ett av dom lättaste programmen i världen. menmen.. funkar gör det i alla fall.

steve och alen var här nyss, vi kollade på en fjärdedels film tror jag.. för den sög verkligen.. sedan ringde vi till phone café, date tele och heta linjen och jävlades. Haha, det var riktigt kul :)
Idag har jag bara chillat, har inte haft något bättre för mig egentligen.. eller jo.. jag har bråkat med rasmus med.. inte för att det e positivt eller så. Jag har det bara väldigt svårt just nu.. men aja.
Imorn börjar skolan med idrott, jag ska på möte så kommer missa idrotten, och sedan är det journalistik.. lär inte vara där hela ändå, är sista kursdagen, blir nice :)
Nu ska jag se klart 2½men och sedan sova m.m
Kramar

//EmmaWictoria

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0