överdrivet mycket tråkigt.

2009-01-09 @ 15:10:38

mammas bloggdesign är klar, så kolla in http://mammaaronsson.blogg.se/ (orkar inte länka hennes namn)
Här får ni något att bita i.

Detta är för 2008 då (:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns dom inte (a)

3. Dog någon som stod dig nära?
Ja, lena tyvärr

4. Vilka länder bestökte du?
Finland -.-

5. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
Ganska mycket :)

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Jag har ingen aning..

7. Vad var din största framgång 2008?
Jag vet inte :o
8. Största misstaget?
Vääldigt många -.-

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Kräksjukan strax innan nyår xD

10. Bästa köpet?
Min mobil, älskar den

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder m.m

12. Gjorde någon dig riktigt glad?
Ganska många :)

13. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason mraz - I'm yours

14. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Haha ingen aning

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat..

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning alltså,

17. Hur tillringade du julen?
Med familjen :)

18. Blev du kär i år? (förra året nu)
Yepp tyvärr

19. Favorit program på TV?
många, 2½men bl.a

20. Bästa boken du läste i år?
Alla ur serien Gömda

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En dator ;o

22. Någon du önskade dig men inte fick?
näää

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var med min f.d pvän och med min familj o lite släkt

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Skött skolan bättre

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jeans. o så

26. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, oftast..

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag är ett stort fan av Martin Stenmarck, men skulle aldrig ens pussa honom x)

28. Vem saknade du?
Alldeles för många

29. De bästa nya människorna du träffat?
Många (:

[x] träffat nya vänner
[x] gjort något du aldrig gjort förut
[x] besökt ett annat land
[x] blivit kär
[ ] varit på en festival
[x] sett ett stjärnfall
[x] åkt tåg
[ ] åkt flygplan
[ ] stigit på fel tåg/buss
[x] gjort något du ångrat
[x] blivit sårad
[ ] varit i slagsmål
[x] varit sjuk
[x] skolkat
[x] haft ett förhållande
[x] haft ett "one night stand"

[ ] rymt hemifrån
[x] bråkat med någon du tycker om
[/] strulat med en främling
[x] kysst någon av samma kön
[x] druckit alkohol
[ ] brutit ett ben
[x] fått ig på ett prov
[x] fått mvg på ett prov
[x] kissat utomhus
[ ] spytt på grund av alkohol
[x] sovit i samma säng som någon av samma kön
[x] sovit i samma säng som någon av motsatt kön
[x] rökt/snusat
[ ] sovit utomhus
[ ] åkt bil med främlingar
[x] badat i havet
[ ] lärt dig ett nytt språk
[ ] solat i solarium
[x] varit vaken en hel natt (försökt iaf?)
[ ] sett en död människa

Listan påminde ganska mycket om en jag lagt upp tidigare, men skitsamma, här hade ni en till i alla fall.. intressant fakta om mig, finns antagligen mycket jag ångrar att jag gjort.. aja
// EmmaWictoria


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0