Raderad Blogg

2009-01-08 @ 15:18:03
Jag raderade bloggen och startade sedan om den igen.
It's MY life and MY dream.
Älskad av dom bästa och hatad av dom sämsta.
Ni som tror att ni kan komma in i mitt liv och regera som om ni vore min kung eller drottning har fel. Det är min blogg och jag skriver vad jag känner och tycker för. Era åsikter angående mina texter och mitt liv bl.a kommer från och med nu inte röra mig ryggen. Ge kritik, jag 'älskar det men skriv det inte som att ni känner mig personligen.
Jag är bara en ytterst liten bloggare i en ytterst stor bloggvärld.
Enjoy!

//EmmaWictoria

Kommentarer
Postat av: nyqa

Du verkar också vara intresserad av bloggdesign så därför tänkte jag tipsa dig om http://www.bloggdesign.nu där man både kan diskutera bloggdesign i forumet och läsa om diverse tips i artiklarna och även köpa och sälja bloggdesigner.

Ta gärna en titt där om du inte gjort det redan. :)

2009-01-08 @ 17:32:19
URL: http://www.bloggdesign.nu

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0