Sanning

2009-01-28 @ 22:20:02
Dagens Sanning Om Emma: När jag har starka känslor om en kille så flyr jag från dom, rädslan av att bli sårad gör så att jag istället själv sårar. Detta har jag inte sagt till någon egentligen.. så nu säger jag det till alla mina läsare istället.

du lämnar mig i den svåraste perioden i mitt liv, när du vet att jag beöhver ALL stöd jag kan få, jag vet att jag sårat dig, fått dig att gråta. Svikit som fan... Men du vet lika mycket väl att jag behöver dig nu...



 
Jag lär nog skriva fler inlägg inatt, jag känner på mig att den blir somnlös.. om jag inte får sömntablett av mamma.
//emmawictoria

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0