She doesn't deserve you

2009-01-15 @ 23:39:41
Jag har inte uppdaterat på ca två dagar nu.
Allt går och både inte går i rätt riktning, som att jag slits itu.
Har jag något val nu? Ska jag gå vägen som är rätt för mig, eller vägen som är rätt för dig?
Idag var en intressant dag iaf, satt barnvakt på eftermiddagen/kvällen, asmysigt älskar verkligen den ungen som min egen syster :)
Imorn ska jag bl.a till doktorn så blir ingen skolgång, skönt, på måndag ska jag inte heller dit, då är det bl.a tandläkaren som gäller.
Nu ska jag sova tror jag, e trött..
men.. Godnatt!

//EmmaWictoria


Kommentarer
Postat av: rysken

inte för att vara taksig, men DIN DESIGN O__o

2009-01-17 @ 14:38:21
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 11:30:17
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Faaan vilken fin bild på dig!! Miss U!

2009-01-25 @ 14:14:54
URL: http://skitungenfia.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0