Sömn

2009-01-11 @ 21:29:22
Jag har haft svårt att sova dom senaste nätterna och sover kanske mellan 6-8h är det för lite?
Hur som helst så har jag fått ett sug efter Ben&Jerrys glass, min brorsa har en burk i frysen, men vill inte äta upp den, så ska nog springa ner till Konsum och köpa en egen (a)
detdär sova tidigt lär inte bli ngt av iaf, känner jag redan nu.
För övrig sög verkligen Snillen snackar idag, programmet var MYCKET roligare under min inspelning.
Visste ni till exempel att dom spelar in två avsnitt på raken, alla i publiken byter plats och alla snillen och programledaren byter kläder? haha, hur somhelst är jag med i nästa veckas program, och veckan efter.

Idag lyckades jag till och med hitta min kusins blogg, intressant men samtidigt tråkigt då hon inte verkar trivas bra tillsammans med hennes kille Robin. Dom bor i täby nu så har inte träffat henne på snart ett år tror jag, skit trist, innan bodde hon bara en 20min med buss bort, nu kanske det tar 1½h bara till Täby. G

Nu ska jag rusa ner till Konsum och köpa min glass, om jag inte köper den av brorsan höhö.
Pussar
//EmmaWictoria

Kommentarer
Postat av: Sara

Hajsan!

Är det färgen på menyn du vill ändra? Isåfall finns det ett jättebra inlägg hos ddb ( http://www.designadinblogg.se/2007/november/andra-farg-pa-bakgrunden-i-menyn.html ) men jag antar att du redan kollat där och möjligtvis hittade kommentaren där också. Men jag kan försöka förklara så gott det går (är ingen höjdare på det) :)



Steg 1: Gå in på din stilmall (redigera din befintliga stilmall). Leta upp stycket som börjar med #side.



Steg 2: Under stycket #side, kolla om det finns en rad som heter bakground. Om det inte finns en så lägger du till raden "bakground: #FFFFFF" (situationstecknena ska ej vara med)precis under "#side" . Nu ska din meny bli vit när du sparat.



Steg 3: Nu ska du välja färg (sålänge du inte vill ha den vit. Färgerna hittar du på http://www.mera.se/PMN.html

När du valt en färg ska du kopiera siffrorna/boktäverna som står under rubriken HTML. Sedan ska du bara klistra in siffrorna/bokstäverna där det just nu står "FFFFFF".



Lycka till, hoppas du förstod lite i alla fall =P

2009-01-11 @ 21:57:44
URL: http://swao.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0