söndag

2009-01-11 @ 14:25:29
Dagens första inlägg så trotts att klockan är ca 14.30 skriver jag godmorgon då. Så GODMORGON!
Inatt sov jag... inte ett dugg utan låg vaken och tänkte på allt som kommer hända inom dom närmsta veckorna, i skolan och sedan ute i vanliga livet.
Snart är det dags för mig att åka till mormor så mamma blir glad på mig med, haha.
Efter det ska jag hem och se om jag i alla fall kan sova i min egna säng, behöver en halvdags och en god natts sömn. Men den punkten får vi ta senare, tror jag lägger mig mellan 22.00-23.30 ikväll börjar inte förens 10.00 på måndagar, men hoppas på att somna tidigt.
Nu ska jag borsta tänderna o packa ner Tandkräm och tandborste i väskan bl.a
Vi hörs i eftermiddag!
//EmmaWictoria

Kommentarer
Postat av: ivo

tack att de finns någon blogg som inte handlar om bara kläder,smink m.m

trött på de.

2009-01-11 @ 14:59:02
URL: http://mrki.blogg.se/
Postat av: Louise

Mormor är ju stendöd...

2009-01-11 @ 19:54:20

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0