tack tack tack!

2009-01-10 @ 00:12:37
Tack till alla som kollade in min blogg ikväll, riktigt nice!

det står typ 136 fast det blev suddigt..

Just nu sitter jag i sängen o pratar i telefon med baby, är så förbannat trött så jag ska väl tvätta av mig mitt smink och sedan sova tror jag. Imorn måste jag orkar åka hem till Rasmus med, aja.
Om jag inte kan skriva innan jag åker imorn, eller inte kan skriva hemma hos rasmus ska jag berätta vad som händer under helgen då
Lördag: VAKNA, o sedan rasmus typ.
Söndag: Åka till mormor.
Nä nu ska jag nog börja dra mig mot sängen och göra mig i ordning för natten, sova sova sova (Y)
just ja, jag fick nya kläder idag med, så lägger upp en bild på mig i dom :)
RIKTIGT gulliga, ska ha på mig dom imorn (hahahaha yeah! )



Godnatt på er!
//EmmaWictoria

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0