Trevligt

2009-01-29 @ 20:42:49

Då har det visat sig att pappa läser min blogg, så: hej!

Angående att jag ska byta gymnasium till hösten tycker alla olika om, men då jag känner att media inte är något för mig och att jag hellre vill gå barn och fritid inr pedagogik  eller  omvårdnadsprogrammet så gör jag alltså som jag vill. Detta gör jag endast för min egen skull och inte för någon annans!

På måndag bär det antagligen av till vero med så jag stannar där i ca en vecka tror jag, komma iväg från allt och samla mina krafter igen. Sen ska jag ge på mig på skolan igen och nu verkligen försöka sköta den till 100% så jag har betyg i iallafall Svenska Matte och Engelska och kan hoppa direkt på Bkursen i dessa ämnen till hösten istället. Visst jag kanske förlorar ett år, men jag själv tycker att det är bättre att jag själv blir nöjd med valen jag gör i livet, eller blir missnöjd med dom istället för att leva efter vad andra tycker och tänker. Jag har mina egna åsikter och den här gången tänker jag följa dom oxå. Så om du t.ex pappa tycker att jag ska stanna kvar, tänker jag inte göra det. Jag är tillräckligt gammal för att själv bestämma nu. men TACK! för att du bryr dig om mig, det uppskattar jag! Men nu är det min tur att själv välja vad som känns rätt!

//
EmmaWictoria


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0