wääh

2009-01-30 @ 13:21:01
Snart måste jag åka till jobbet, har endast lite mascara på mig idag så det är inget problem, Behöver bara klä på mig mina jeans och ytterkläder så är jag redo för att åka. Det var nästan 2månader sedan jag satt i kassan nu så hoppas jag fortfarande kan allt, är ganska nervös faktiskt. Antingen slutar jag 21.15 och stänger då (med minst tre andra) eller så slutar jag klockan 20.00 vilket innebär att jag bara jobbar 4h och inte har någon rast under tiden i kassan.
Min gymnasie ansökan är klar och såhär blev den
1. Barn och fritid  INR pedagogik (speciel utformat SAM program)
2. Omvårdnad
3. Barn och fritid inr Pedagogisk och social verksamhet
4. Omvårdnad
5.Livsmedelsprogrammet
6.Omvårdnadsprogrammet.
7.  Barn och fritidsprogrammet inriktning pedagogiskt och socialt arbete,

Jag vet att det är väldigt många val och att LP dyker upp mitt i nästan (5) Men det är så det ser ut och det är dom linjerna jag vill gå (självfallet är det olika skolor på dom flesta)
Jag hoppas jag kommer in!
Nu ska jag klä på mig och lyssna på musik innan det är dags att åka till jobbet. Norpade oscars busskort då mitt inte funkar på kvällar och helger. hehe.
//emmawictoria

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0