Back on track

2009-07-13 @ 14:13:57
Hej! och superduper ledsen för dålig uppdatering, men har haft fullt upp med älskling och dessutom varit hos min far i helgen med honom. Supermysigt.
Idag börjar jag dessutom jobba igen, kommer bli sjukt trist på ett sätt, men roligt på ett annat. Jobbar trots allt inte varje dag i veckorna, endast tre dagar denna vecka och endast en dag nästa vecka. Härligt som tusan.
Hur som helst, ska försöka leta upp min datorsladd till mobilen så jag kan få in lite låtar, har bara 30st just nu, as surt. Vi hörs antagligen senare ikväll, för har börjat få tillbaka blogglusten. Vill bara fixa ny design först, måste verkligen ha en ny.
Massor av Pussar

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo det är bra med mig med..^^ hehe.. :P händer?

2009-07-13 @ 14:18:47
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0