Fuck them

2009-07-22 @ 11:37:46
Inga fler leverationer via UPS nu, väntade från klockan 13.00 - 19.00 igår och xboxet kom aldrig, ringde dom även och hon jag pratade med sa att hon skulle lämna ett meddelande till personen som körde, tror ni hon gjorde det? Nej. För hon fick mitt nummer för att dom skulle kunna ringa och berätta varför det aldrig kom. Gick sedan in på hemsidan där dem skrivit att dom var här klockan ett för att lämna det. Men noway, och idag är jag låst fram till fem om inte paketet kommer innan. Så f.o.m nu är det DHL som gäller, dom ger en tid och så är dom är under den timmen dom sagt. DVS jag kan gå och handla, eller vad jag nu vill i väntan på paketet. Nu är jag låst, och måste lyssna nogrant efter knackningar på dörren.
NO MORE UPS FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

till fränsta.. :P

2009-07-22 @ 13:48:42
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0