Fuskisar!

2009-07-16 @ 14:58:50
Minns ni att jag frågade om vilka som visste min killes namn igår? Fick två svar, från en killkompis och från min mamma. Haha, fuskare. Har förresten städat mitt rum, blev sjukt varmt så tog ett par pauser då och då för att läsa olika kapitel i en spökbok. Visste ni dessutom att det bara är 10 dagar kvar tills min 17års dag? Precis, jag förväntar mig massor av grattis från mina läsare, som dessutom sjunkit väldigt mycket under mina små bloggpauser under sommaren. Ska dessutom antagligen få hjälp av Alexandra med min design, och hoppas att jag får mer blogglust då. Hennes namn är klickbart, så kika in och kolla vad duktig hon är på att göra designer. Och hon skriver dessutom väldigt intressanta och roliga saker. Aja, tim smsar och vill att jag ska ut och röka, så får väl röra på fläsket.
Dessutom, Älskling slutar om en timme! Och ikväll blir det Harry Potter. Underbart!
Pussar


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0