Home alone

2009-07-21 @ 18:47:58
Hej sötnosar!
Sitter hemma nu, familjen har åkt till min styvfarfar ebbe som bor en bit utanför norrköping, så nu är det yttligare ett par dagars kvalitetstid för mig och min kille.
Jag har blivit bättre från min Gastroenterit nu så pass att jag t.o.m kan behålla maten vilket är ett stort framsteg, dock är jag så pass slut i kroppen efter dom dagar då min mage vänt på sig, så jag är sjukskriven t.o.m Torsdag. DVS jag kan  börja jobba igen på fredag.
Men ska sätta mig och mysa med älskling i väntan på att UPS kommer med Xboxet, men det verkar ta en jävla tid, idioter som inte lämnar paketen i tid. Dom ringde och sa att den skulle vara här straxt efter ett. Aja, whatever, hörs senare!
Puss babe's

Kommentarer
Postat av: ISA

SV: Okej, vad skönt. Hoppas du blir helt frisk snart, det är ju tråkigt att man alltid blir sjuk när man inte vill vara det.

2009-07-21 @ 18:54:57
URL: http://thebigcitylife.blogg.se/
Postat av: Cajsa

haha jo, samma antar jag..XD hehe.. :P Börjar bli lite nervös inför flytten bara..XD

2009-07-21 @ 19:15:30
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0