Just hold me

2009-07-15 @ 13:40:07
God eftermiddag people!
Sitter i sängen och myser med min katt Chucky eftersom älskling är och jobbar. Jag har som sagt själv börjat jobba igen efter en tre veckor lång semester, men jobbar inte varje dag. Nästa vecka blir jag dessutom helt själv hemma mellan tisdagen - lördagen, eller helt själv är jag ju inte eftersom jag lär ha älskling som sällskap.
Dessutom måste min familj vara hemma nästa söndag då jag fyller år, så det så!
Hur som helst, ska se om jag kan komma på något att göra, t.ex städa mitt rum då det ser ut som ett rövhål. Fast tror inte jag orkar det idag, det får bli på söndag istället. vi hörs senare!
Massor av pussar!

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0