May it be?

2009-07-28 @ 23:28:18
Hej igen sötnosar, älskling ligger och sover bredvid mig, bajs på han! men han ska trots allt jobba imorn. Så jag funderar på att sitta uppe halva natten och typ låta katty kidnappa mig, höhö undrar hur baby reagerar om jag inte sover bredvid han när han går upp till jobbet imorn! Mohahah, kanske borde berätta att det finns en risk till att jag låter katty ta mig, hihi!
Eller kanske inte, men jag tänker iallafall sitta upp till iallafall klockan två inatt och nörda msn. Skitbra.
Skriver inget vettigt just nu, men är... hyper? Awesome!
Aja, skriver väl innan jag lägger mig, men om inte! Godnatt babe's

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0