My little secret!

2009-07-24 @ 12:37:06
Want to know a secret? Okay, but dont tell anyone!
- Min pojkvän är en bitch ;) Fast han är min bitch så det gör ingenting!

 
Mamma ringde tidigare imorse och berättade att hon komme hem på söndag istället, hallå?! Det är min födelsedag ju, hon skulle komma hem lördag egentligen, bajs också! Men aja, jag får väl överleva och hoppas på att hon kommer hem tidigt, men någon frukost på sängen lär det inte bli, trots att jag fått det i hela mitt liv!


Ingen mer frukost på sängen för emma?

Kommentarer
Postat av: mamma

Hallå!!!!!!!!!!!

Jag får inte ens frukost på sängen på födelsedag, morsdag eller ever.....så det så. Och lollo väntar på sin present än, så det e inte hela världen väl???

2009-07-24 @ 17:59:56
Postat av: Mamma

Har du ingen pojkvän (Christian) som ´kan göra frukost åt dig?

Vi måste ju köpa paket Lördag

2009-07-24 @ 21:55:27

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0