Sleeping beauty

2009-07-19 @ 16:31:47
Hej sötnosar.
Ligger i soffan hemma hos älskling och kollar runt på olika bloggar.
Har mått illa sedan igår och så fort jag ens ser mat, eller tänker på det håller jag på att spy.
Det enda jag kan äta är typ Piggelin. Så blir därför hemma från jobbet imorgon men aja, what to do.
Ska även försöka ta mig till Vårdcentralen, får se hur det går eftersom jag inte hittar ut ur trollbäcken riktigt. Och hemma får jag tydligen inte vara för min mamma.
Aja ska kolla på 16YP nu, så skriver senare, ska även äta en piggelin. Mums.
Pussar
ps. älskling sover i soffan bredvid mig, så söt!. Ds

Kommentarer
Postat av: någon hemma

Det är inte svårt att hitta ut från trollbäcken till tyresö centrum

Testa bussen

2009-07-19 @ 23:30:45

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0