Twenty things about me...

2009-07-30 @ 01:20:27
Jag har insett: att jag älskar min pojkvän mest av allt i världen!
Jag pratar: Hela tiden?
Jag avskyr när folk: Lever efter alla kändisars pinnsmala kroppar.
Min bästa vän är: katty & Bella
Min första vän heter: Euhm, någon jag har kvar är Vero, annars sandra med :)
Kärlek är: Super
När jag borstar tänderna: så borstar jag i 2-5min
När jag lagar mat: bränner jag oftast den
Jag tänder på: min pojkvän
Jag är rädd för: Småkryp, usch
Den värsta känslan är: att bli riktigt sårad
Den bästa känslan är: att vara älskad
Jag är bäst på: att simma
Jag är sämst på: spel
Om jag va ett djur skulle jag vara: Lejon
Min mobiltelefon är: En samsung
När jag vaknar på morgonen: röker jag & kollar mobilen
Just nu tänker jag på att: folk kommer kalla mig Copycat ;)
Bebisar är: Världens gulligaste! (kommer inte dröja speciellt många år innan jag skaffar)

Kommentarer
Postat av: Louise

Liar, är bara nitton frågor!

2009-08-01 @ 23:43:17

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0