Ångest skapande känsla

2009-06-02 @ 17:17:27

Ligger fortfarande och kollar på wallander, den är ca 3h lång. och startade den vid tre.
Är dock väldigt ledsen, sur & irriterad nu bara för att jag inte lärde mig adrians nummer utantill snabbare.
Brukar vara snabb på sånt men inte denna gången. fan.
Tänk om han inte kommer in på msn? på hela veckan och jag inte kan få tag på honom, då kommer vårt förhållande så gott som runnit ut i sanden, och det får inte hända!
Fan oxå, skit ledsen blir jag på mig själv. Hur kunde jag tappa mobilen?
ååååh jag vill höra adrians röst, NU


Kommentarer
Postat av: rebecca

ta de lugnt bara ;D

2009-06-02 @ 18:58:00
URL: http://coffeebeans.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0