Dont know what to believe in

2009-06-03 @ 15:49:43
Seriöst, jag har inte hört av adrain på ca 4dagar nu, och det börjar kännas som att vårt förhållande rinner ner i sanden, och det vill jag inte att det gör. Och så får jag en känsla av att han lekt med mig, o dissar mig med flit. Så, jag vet inte vad jag ska tro längre. Allt har blivit så jävla svårt, och så här ville jag inte ha det.
Jag avskyr när man blir så sjukt kär, o så snabbt, blir något fel lxm?
Ringde iallafall nyss hem till han igen, så har hans mobilnummer nu, men hans mamma sa att hans mobil var urladdad, men hoppas han svarar senare ikväll.
absolut inget får gå fel i detta förhållande, klarar inte av fler snesteg.
Wellwell, nu ska jag läsa min bok!
Pussar

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0