Fuel is pain

2009-06-30 @ 23:18:06
Hellue sötnosar.
Sitter i sängen med älskling och nallen, inte mobilen utan nallen han vann åt mig på grönalund, hihi skitsöt! Nallen alltså ;)
Har varit och grillat med ett gäng people och ska nu dra vidare till någon fest och kika, men blir nog så att vi inte stannar länge alls. Har inte världens lust för o festa, ska dessutom till min bebis imorgon i jakobsberg så blir till att ta mig upp och pallra mig dit. KOMMUNALT fyfan.
Aja, ska väl börja dra mig nu,
Pussar

Kommentarer
Postat av: jossis

Jag älskar Emmas blogg, shalalalala <33333 Jag älskar Emma också för del delen ;)<3333

2009-07-01 @ 13:35:53
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0