GOTLAND #3

2009-06-23 @ 20:34:04
Mycket gotland nu people
så sköönt att ha med sig datorn, seriöst. Men ska inte snacka om det nu.
Var meningen att vi skulle cykla till ett bad som hette Snäcken eller något, blev inte så för min del, valde att stanna hemma och låta min solbränna (kräftröd) kylas ner, och ville inte vistas i solen då. Har iallafall blivit lite bättre. nu är mamma helt sönderbränd istället, haha! Imorn cyklar vi nog till Lummelunda grottorna (eller hur det nu stavas....?)  och på torsdag blir det Kneippbyn, fredag blir det blåa lagunen (vilket är ett kalkbrott) Lördag är det shopping och äta på stan m.m. superkul,
Hörs antagligen imorgon iallfall
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har en blå lagun på ekerö, deeru ! ;)

2009-06-24 @ 19:29:11
Postat av: jossis

// Jossis

2009-06-24 @ 19:29:29
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

det är helt okej. fick en hemsk komentar bara men tog bort den. Människan var i alla fall inte anonym så det uppskattar jag. Hatar när man inte kan stå för det man skriver och är helt anonym dock.. :P

2009-06-24 @ 22:36:16
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: köparen

Emma, jag ger dig en femma och sen får jag lätt klämma. ;)

2009-06-26 @ 16:39:48

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0