Haircolor back!

2009-06-30 @ 18:19:23
Förlåt för dålig uppdatering, men har haft så mycket för mig eftersom det är sommarlov, och på gotland hade jag inte så stor lust att blogga dom sista dagarna då jag ville nyttja dom så mycket som möjligt.  Hur som helst kom jag hem till stockholm i söndags och har dom senaste två dagarna bara varit med älskling. Nu tänker ni säkert "jaha har hon kille" och ja, och har haft i 1månad, så det känns jättebra.
Har dessutom färgat tillbaka håret till brunt, och är nöjd. Kände att jag haft brunt i för många år, och finner min identitet i den hårfärgen.
Nu ska jag kolla lite på tv, bilder från gotland får komma upp när jag sitter vid mamma's mini laptop eftersom det är där alla bilder ligger.
Puss, hörs senare!

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0