Onsdag - eller ja, nu är det torsdag

2009-06-11 @ 02:55:40
Hej sweeties, tänkte berätta om min dag i korthet nu när jag ändå är vaken, hehe
Vaknade runt klockan halv ett, efter en natt med mardrömmar, bara för att jag och johan låg o snackade om äckliga filmklipp vi sett, så vaknade flera gånger av att jag skrek eller grät, o när jag somnade om var jag tillbaka i samma dröm. Hatar det, usch usch. Sedan så klippte jag även min grannes hår, haha eftersom han ville ha det kortare till balen och allt, menmen. Det gick bra ändå, trotts att jag inte är frisör. Gick sedan hem och tog det lugnt, mamma och thomas hade köpt donken, så det blev onyttig middag. Efter det fixade jag mig och * hämtade upp mig med bilen och så drog vi direkt till Heron. Där strövade vi runt inne på Media Markt och åt sedan Kebab, samt hängde inne på spelcentret och lite sånt. Filmen vi såg heter My bloody valentine och fyfan vad den var hemsk. Satt med 3D glasögon eftersom det är en 3D film, och det kändes verkligen som att, mördaren kom ut ur skärmen. 'Och det gick verkligen inte att undvika att skrika. Så jag rekommenderar den filmen för er som gillar skräck, ni som är lite svaga i hjärtat eller gravida, se den när ni förlöst barnet.. eller se den inte alls. Efter det cruisade vi till Donken och jag fick en cheeseburgare, smarrigt. Drog hem till mig där jag hämtade min laptop och sedan till 2 olika videoaffärer för att hyra I taket lyser stjärnorna men alla hade stängt eftersom klockan var kvart i tolv på natten, tyvärr. Så vi drog till statiol, och jag var tvungen att köpa filmen.. eller ja, * var, hihi. Men * får tillbaka pengarna senare. Åkte sedan till katty där vi såg på filmen, sjukt bra var den ändå, började snyfta på slutet. Och nu sitter jag här, bredvid katty med varsin Laptop medans * sover inne hos kattys brorsa på madrass på golvet. Eftersom dom är gamla barndomskompisar.
Menmen, det var min dag, ledsen för att jag inte har bilder, men det får bli en annan gång eftersom jag tappat min mobil, för typ 1½v sedan, inte bra. Men vi hörs!
Puss Babe's

Kommentarer
Postat av: Martina

Svar. ja okej, vad kul då lägger jag till dig nu, har du lagt till mig? :)

2009-06-11 @ 09:43:27
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0