You said i'm worthless, but look at yourself.

2009-06-04 @ 17:19:15
Har hjälpt min syster städa idag, eller gjort så gott jag kunnat. Har inte mått speciellt bra, men jag kommer klara mig igenom det här. Har varit med om så sjukt mycket värre saker så är detta bara en liten grej. Jag är bara så sjukt förbannad över att han lyckades manipulera mig och min mamma till att tro att han var en kille. Mamma tyckte han var jättetrevlig nu ser hon honom som ett as. Men jag har en hämndplan, så Adrian läser du detta, håll koll, för man vet aldrig när vi anfaller. och med vi menar jag mig och mina vänner. För du ska få se, tjejer kan även dom hämnas, "behandla andra som du själv vill bli behandlad" 
Hur som helst jag jag för övrigt läst ut boken Allt för min syster och den fick verkligen ett oväntat slut, så sjukt bra är den, så läs den, vet inte vad författaren heter just nu, men som sagt boken heter Allt för min syster.
TRYCK HÄR FÖR ATT LÄSA RECENSION

Vi hörs senare babe's
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0