An Inconvenient Truth

2009-03-10 @ 13:38:51
Angående att jag typ.. aldrig är i skolan är för att så fort jag lägger mig på kvällen och vet att det är skola dagen efter får jag grym ångest känsla och vill bara spy på allting. För mig är skolan ett helvete, ett fängelse jag inte kan ta mig ifrån. Folk kollar surt, hälsar aldrig inte ens dom i min klass, o tidigare kunde alla sätta sig med varandra o bli accepterade. Från att ha varit en toppenklass har vi gått ner till botten. Vi har så kallade "friendsare" i klassen med, men gör dom något?! nej.. Inte ens dom hälsar, det blev så att när min bästa vän flyttade vart jag helt själv. Fast alla var med alla tidigare. Det är konstigt vad dagens ungdomar stänger ute andra, visst mobbning har pågått i så många år, men jag tycker man ska acceptera varandra för den dom är och låta det vara så! Visst man måste inte vara med alla på fritiden m.m men i skolan ska man kunna vara alla tycker jag! Det är en gemenskap som jag tror dom flesta skulle må  bättre av, att veta att man i alla fall har folk i skolan att prata med, umgås med och ha kul.

Hur som helst var det det jag ville säga idag.. Har inte så mycket att skriva om mitt liv då jag inte går i skolan direkt. För vem vill gå dit när man blir behandlad som luft?
Aja, skriver kanske senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är fin! :D

2009-03-11 @ 00:29:27
URL: http://smootie.blogg.se/
Postat av: Minna

Samma för mig, Inte pga av samma sak men nästan.

skolan är fan en onaturlig plats.. på många sätt

Jag är inte heller i skolan så mkt. take care

2009-03-11 @ 14:05:44
URL: http://Min blogg försvann :d
Postat av: -

DU ÄR FETT MOBBAD.

För det första, jag skulle nog gissa att ingen ens kollar på dej för du bara var med din vännina som flyttat, man använder inte andra när man inte har den man egentligen vill vara med. Försök inte spela snäll och mogen, du är äckligt dum tjejen. Vem du nu fan är!

2009-03-12 @ 18:52:58
Postat av: Andie

Men vem fan är tönten som skrev inlägget innan? störda unge hoppas han/hon brinner i ...



ILY gumms

2009-03-13 @ 23:49:00
URL: http://ellabeauty.wordpress.com
Postat av: tamara friendsare!

ursäkta? du behöver inte skylla på vår klass bara för vi är med varandra? man hittar ju folk man vill vara med och du hittade en? och för ingen hälsar på dig är väl bara för att du själv gjorde dig konstig? man springer inte runt och klappar mig i huvudet första dagen och andra dagen säger man inte i love you och frågar om folk nr!

och skyll sen inte igen på folket för ingen har mobbat dig utan vi trivs bara inte med dig okej?

2009-03-15 @ 01:33:48
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

Hur är det i andra klasser i skolan?? går du på gymnasiet eller högstadiet? det kanske finns schysstare och roligare folk i nån annan klass?? då blir det lättare att stå ut med sin egen sega klass.. då kanske de förstår att det är dem som har problem, om du kan gå vidare och få nya vänner på annat håll och inte är beroende av dom...? bara en tanke. :)

2009-03-23 @ 09:34:48
URL: http://greenapple.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0