Another Day

2009-03-31 @ 14:23:37
Hejsan! och goddag på er!
Idag gick jag upp runt 11.00, fast jag egentligen ville upp senast halv 11, men whatever. Har inte gjort så mycket idag. Ätit lunch och kollat på tv. Snart ska jag röra mig mot jobbet, så får skriva mer när jag kommer hem. Idag är jag osminkad, haha. Orkar inte sitta sminkad i kassan direkt. Slutar 20.00 alltså en timme innan vad jag trodde, för att hon vars pass jag tar sa fel tid. Men på schemat står det 20.00 så det blir bra.
Ska fixa i ordning det sista innan jobbet nu, så vi får höras ikväll när jag kommer hem!
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: H

sv: Hehe ok

det är bara bra här ;D

2009-03-31 @ 15:31:57
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0