Babysitter

2009-03-11 @ 21:12:43
Hellue!
Idag vaknade jag med älskling vid min sida, han drog till skolan o sedan till sin APU eftersom han glömt att han hade denna, glömska jävel! :D
Efter det har jag inte gjort något, försökt hålla koll på mina småsyskon efter att dom kommit hem från skolan, helt jävla.. sjukt svårt.
Vid 18.00 gick jag ner o skulle sitta barnvakt, vilket jag fortfarande gör men lilltösen sover så jag passar på att blogga, cooling som jag är ;)
Imorn kommer min älskade mami hem, har saknat henne <3
Har äntligen kommit överens med mamma angående min skolgång med, jag hoppar av. Tur nog. Fast jag byter både skola och linje till hösten så hoppar inte av helt. Så jag ska få fler jobbtider och har även sökt ett till extra jobb! Så jag har ett tidsfördiv och inte ligger hemma o sover hela dagarna ut!
Jag fick en ganska roliga kommentar tidigare, ska svara på den så fort jag kan. Blir ikväll i alla fall hoppas jag, så fort jag kommit hem.
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0