Back home

2009-03-06 @ 15:17:40
Hellue folket!
Idag vaknade jag runt klockan 9.00 och gick då upp för att göra mig i ordning, sminkade mig o lite så. Efter det åkte jag till skolan och lämnade in två papper, köpte cola och åkte till jakbosberg för att träffa Issa som verkade lite deprimerad, min stackars lilla flicka. Jag följde med henne på synundersökning och sedan bjöd flickan mig på BK tack!
Strax efter drog vi mot tyresö, fast hon tog en annan buss så jag åkte hem.
Hittills har jag lyckats städa lite inne i badrummet och sitter nu och väntar på att Daniel ska höra av sig, men han har inte gjort det ännu. Nu ska jag fixa lite i mitt rum eftersom städningen gick åt pipan igår.
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0