Beautiful

2009-03-19 @ 20:50:54
hellue people.
Sitter barnvakt just nu men har lagt lilltösen för dagen. Först hämtade jag henne och så gick jag och Mathilda (lillasyster) för att handla pizza och kebab till hela familjen, supermys. Sen var ida hos oss till kanske 19.45 och då gick vi hem till henne, hon fick leka ett tag och sedan gick jag ut på promenad med vagnen, möte Tim och tog en cigarett med honom. Brukar dock inte vanligtvis röka nära lilltjejen men hon låg och sov så jag´stod inte direkt bredvid vagnen, however. Jag gick in med henne och var tvungen att få henne att vakna till så jag kunde sätta på henne pyjamasen, hon är ju bara 2½ så.. Blöja fick hon i alla fall ha inatt då det hände en olycka hos mig, men hade som tur va byteskläder med mig som hennes mor packade med mig vilket var väldigt smart.
för övrigt saknat jag älskling så det svider och hans jävla comviq kompis har gått ur så han kan tyvärr inte svara på sms, fan! han kommer inte hem fören på söndag.
Imorn ska jag jobba och börjar 9.30 så måste lägga mig senast elva eller halv tolv beroende på hur mycket sömn jag behöver. sålänge jag orkar jobba är det okej.
Då jag inte har någon bild på lilltösen så får jag lägga upp en hemma när jag fått in bilderna på min dator.
Nu ska jag chatta på msn och kolla in Egoinas blogg, älskart!
In 'N' Out
Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, okej..

GÖR; Försöker att inte nysa, för det gör fruktansvärt ont. Annars pratar jag med min älskling.

MÅR: Är sjuk som tusan :( Så det är inte speciellt bra, sen så saknar jag Filip jätte mycket :(

GJORT IDAG: Varit med FIlip hela dagen.



Tror det va alla ^^

kram

2009-03-19 @ 21:13:20
URL: http://linaweibull.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0