Cutie Face

2009-03-17 @ 14:26:38
Goddag darlings!
Jag jobbade som sagt igår och hade därför inte tid till att blogga tyvärr. Efter jobbet möte älskling upp mig utanför och vi drog hem till han, små tjaffsandes om ifall jag skulle äta eller inte. Givetvis fick han som han ville till slut men det var på ett villkor (som vi inte delar med oss av här) Efter maten kollade vi på beerfest och simpsons avsnitt och gick sedan och la oss. Gullet blev försenat imorse för att han är så väldigt seg på att kliva upp när han vaknat Ja, värre än mig. Men tillslut gick det, men självklart duschar han i nästan 30min istället, D'oh! smarto dära.
När jag vaknat igen klädde jag på mig, drack ett glas oboy och åkte sedan hem, Daniel var givetvis redan i skolan med tanke på att jag åkte klockan 11.40 :$
Just nu sitter jag och funderar på vart man kan köpa någon snygg tungpiercing,jag har läkestav atm. vet någon ett bra ställe så säg till! Har tröttnat på denna långa sak som fastnar i nedre tänderna.
Anledningen till att jag för övrigt inte lägger upp några bilder på älsk är för att dom jag tar tycker han är hemska, så jag måste svära på att inte lägga upp dom. Givetvis kommer jag tillslut göra det, men inte för tillfället.
Nu ska jag surfa på nätet och umgås med min älskade lillasyster.
In N Out
EmmaWictoria

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0