Does love really exist?

2009-03-29 @ 15:05:25
God eftermiddag.
Anledningen till det sena inlägget med musik var för att jag var en aning deprimerad.
Jag orkar inte gå in yttligare på varför men det handlar om kärlek, ja.
Idag skulle jag egentligen fika med Tim, och det var det ända som höll mitt humör uppe. Men han dissade mig, förvånad? Absolut inte, eller kanske en aning. Visst alla vänner sårar och sviker men att han skulle göra det när jag behövde en kompis som mest trodde jag inte.
Hittills idag har jag ätit Ben & Jerry glass med min syster, och druckit ett stort glas oboy!
Har busat ganska mycket med henne så hon får mig i alla fall på bra humör när allt annat går snett.
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :/

gör du då?

2009-03-29 @ 16:55:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: tim

Förlåt Emma men jag hade inte tid att gå o fika idag, jag är så jävla tröt på mej själv just ni pga av att jag lovar massa saker till ALLT o ALLA så när jag ska göra en sak så får jag massa sms och telefon samtal av alla som säger att jag har svikit dom mm, så det är därför jag inte hann fika med dej men vi kan göra det imorron det LOVAR jag faktiskt till 110%. FÖRLÅT

2009-03-29 @ 19:38:14
URL: http://eriksoonn.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0