En ny favorit

2009-03-08 @ 16:46:24
Tidigare läste jag bloggen http://ungmamma15.blogg.se/ (man skickas vidare till någon unga föräldrar sida) men nu har hon nästan helt slutat skriva om sin dotter som nu är två år och hon sjutton utan hon skriver mer om skolan och fester (!?) Så nej, jag har tappat intresset!
Dock hittade jag en annan blogg när jag läste aftonbladet nyss, en 16årig tjej som fått två barn och fick reda på graviditeten i 8e månaden(!)
båda gångerna! så kan det ju gå, men ändå väldigt inspirerande. Nu kanske andra ungdomar som haft osyddat sex kollar upp sig bättre trotts regelbunden mens?
Hur som helst, här har ni hennes blogg http://www.metrobloggen.se/uungmamma
Riktigt roligt att läsa!
För övrigt så har jag nästan inte gjort något idag, väntar på att baby ska höra av sig och hämta upp mig, för jag sover nämligen hos han idag! Supermysigt!
nu ska jag kolla in lite olika hemsidor och även chatta på msn!
skriver kanske senare om jag har lust eller tid.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie är bäst!!! AVUNDSJUKA!

2009-03-11 @ 17:34:59

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0