errh...

2009-03-15 @ 13:23:48
tamara om Jobb och avhopp!:
och när började du röka? du rökte inte när du gick i vår skola för ungefär 2 veckor sen, så hur har du kunnat bli beroende?
IP: 80.217.33.174

Jag rökte innan jag gick i eran skola men jag ville inte att folk skulle ha reda på det, därför rökte jag inte i skolan för den delen. Och angående din andra kommentar så är det inte sant, du som friendsare borde dessutom bete dig som en sådan istället för att fjanta runt som du håller på.
Men vissa har ju bara hjärna för varandra. Aja.. sajjk!

Kommentarer
Postat av: tamara

asså va dillar du om? troru du är ball bakom skärmen? jag säger det som är sant, ingen mobbning eller något. sluta spela något du inte är

2009-03-15 @ 16:29:21

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0