God morgon!

2009-03-19 @ 13:00:58
Jag har två ord för dig: Wierd Tönt

Idag har jag inte gjort något alls, frukost och film har det varit, tunnbrödrulle med oboy, och sedan hallonpaj med hallon&tranbärs saft! mmh, wonderful.
Det är dessutom ganska kul att läsa alla kommentarer jag får från folk i min f.d klass, jag menar. Jag har slutat där redan, så varför ger ni er på mig på internet när jag redan gått i er klass? Var ni för fega för att säga det ni ville säga då?! Patetiskt.
Hur som helst ska jag fixa mig i ordning nu, får se om jag orkar träffa någon kompis idag, är så förbannat trött så jag vet inte vad, men ah. Jag hoppas
In 'N' Out

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Vet hur det är när ens älskling åker iväg. Själv kommer jag inte kunna träffa min på nästan över en vecka :( Så det kommer att bli mycket depp för mig med nu.

Filip hälsade tillbaka. Läste kommentaren igår och han hälsade tillbaka, hade bara inte tid att svara igår. Men du får ett svar idag. Iallafall, hur har din dag varit?

2009-03-19 @ 18:41:38
URL: http://linaweibull.blogg.se/
Postat av: Lina

Min dag har varit hur underbart bra som helst,. Det går inte att beskriva hur bra den har varit.

Händer i helgen då?

2009-03-19 @ 19:21:59
URL: http://linaweibull.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0