God natt!

2009-03-17 @ 22:48:27
Tidigare idag kom älskling hem till mig, mycket mys. Han skulle bl.a få sina nycklar så han kan låsa dörren när han åker hemifrån imorn eftersom han ska till björnrike, ända tills på söndag. Fan vad jag kommer sakna honom, det smärtar redan i hjärtat.
Efter att han åkt hem gick jag och handlade bröd o sedan kollade jag på ett program om månggifte och tvånggifte, i olika sekter i USA. Intressant program. Gick sedan ut för att träffa Tim som precis kommit hem från Polen, har saknat grabben!
Nu ska jag läsa ut min bok "Änglarnas Berg" av Leslie Schwartz, Den är riktigt bra och jag köpte den för endast 25kr på bokrean.
Vi hörs imorn efter att jag varit på vårdcentralen.
In N Out
E.W

btw. Tamara, ska jag behöva åka ända till din skola för att säga det jag vill ha sagt för att du sitter och morskar dig över internet? Allt detta hade du kunnat ta när jag faktiskt gick där! Istället för att fega på dethär sättet. Du känner mig inte alls, och var därför snäll och döm mig inte. För jag dömer inte dig. Du vart antagligen arg på inlägget där jag skrev att jag tyckte jag blev illa behandlad i skolan, och fine. Bli arg men det var exakt så jag kände och fortfarande känner.
Vill du mig något, så ring eller träffa mig i stan, för tillbaka dit åker jag inte. Dessutom har jag ingenting emot dig, för jag känner dig inte. Så jävla onödigt att frysa ute folk eller döma dom efter något man inte har en djävlaste aning om.
// E.W

Kommentarer
Postat av: tamara

okej vi kan träffas i stan och snacka om det här okej?

för att du mådde dåligt för ditt eget fel och behövde an inte säga att jag ska avgå som friendsare osv okej?

och lek inte så jävla mkt på internet okej, du ser inte ens det. men de är du som leker och säg inte lilla igen jag blir galen. vart ska vi mötas i stan i'll be there!

2009-03-17 @ 23:06:20
Postat av: tone

Du säger väldigt mycket om att du har blivit utfrysen, men du utelämnar delen där du och Bella frös ut Jessica.

2009-03-17 @ 23:06:55

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0