Im back again

2009-03-24 @ 02:13:58
Hej! jag vet att jag skrev godnatt förut, men jag har legat och kollat på halva första säsongen av Hjälp från tv4, så har kollat på det i 2h. Ligger just nu och lyssnar på Sofijah - det finaste jag vet. En riktigt mysig låt, har den på min presentation till  min älskling Daniel. Tre veckor tillsammans snart, tiden har gått fort tillsammans med han.
Egentligen borde jag sova nu, speciellt med tanke på att jag är trött, så ska bara borsta tänderna och sedan slockna i sängen. Urmysigt! Ha en trevlig morgon sedan (jag vaknar så sent för att jag inte har skola...) Skriver imorn antingen innan älskling är här, eller efter. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt härligt ;D

bloggade och såg på tv igår :P



allt väl?

2009-03-24 @ 06:33:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :)

ta gärna en titt på min outlet, har lagt in massa nytt nu :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



KRAM :)

2009-03-24 @ 10:23:04
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du skriva något intressant på hiss eller diss?

2009-03-24 @ 18:57:11

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0