Im dead

2009-03-30 @ 23:18:39
som rubriken lyder, fast okej jag kan ju skriva, andas och känna smärta. Men fortfarande, känns som att allt är förlorat sedan Daniel lämnade mig. Från att detta har varit en munter blogg, har dom senaste inläggen handlat om Daniel.. Så jag får skärpa mig, jag kommer gå vidare, precis som alla säger. Och jag vet det själv, men vill nog inte tro på det. För när man är tillräckligt kär.. Så vill man inte tro att det finns andra, fast det finns det. Killar som förtjänar dig så mycket mer.
Jag har i stort sätt redan skrivit vad jag gjort idag, så någon uppdatering blir det inte nu ändå.
Är klar med min låt, fick göra vissa ändringar då det inte passade med beatet. Så nu fattas det bara att spela in den, om jag någonsin kommer göra det. Haha minns en gammal låt som jag skrev den gick typ "Du sårade mig, du svek mig helt. Du gav dig iväg och förklarade ej, mitt hjärta är sönder och jag fattar ej hur, hur jag kunnat älska någon som du"
Men det var nog ett par år sedan, minst 3år iallafall.
Ska dra mig mot sängen nu, är ganska trött.. men först blir det TV, hoppas scrubs går!
Natti

Kommentarer
Postat av: Alex

emma du och jag e lika... båda går för fort fram när det gäller relationer.. vi får fan lov oss själva att vi inte ska göra det? okej sis? love u(L)!!

2009-04-05 @ 15:23:42

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0