Im Moving On

2009-03-28 @ 23:20:45
Hej igen!
Har nu suttit och kollat in en viss persons BDB och blogg, vars namn vi inte nämner. Det väcks både dåliga och så kallade "bra" och glada minnen. Men jag vet inte riktigt hur jag ska reagera. Kan man sakna en person som gjort något så dumt mot en? Som fått en att gråta sig själv tills sömns, tvingats ta sömntabletter (receptbelagda) ibland bara för att få en god natts sömn? Jag klarar inte av sånt, men jag kan inte sluta tänka på lillasystern till personen som jag gillade något enormt. Fan, varför gjorde du så?! Mot mig, och mot dig själv? Så korkat.. mycket, hon var så underbart söt. Men allt blev fuckat av ett dumt misstag han gjorde!
För övrigt smsade både natta och issa förut och ville ha med mig ut, och först tänkte jag, amen vafan.. visst.. men ångrade mig, var sjuk från jobbet och orkade ändå inte gå ut i detta hemska väder. Så har legat och kollat på tv och fixat på datorn. Nu hade jag snart tänkt gå och lägga mig ,fast ska först ut och ta min sista cigarett, vet att jag sagt så förut.. men nu ska jag verkligen klara det. Det är bara dubbelmoralen folk kommer med som jag inte klarar av. Att dom först säger "rök inte det är dåligt.." och sedan själva tar fram en cigarett och röker det, lxm vafan?!
Hur som helst behöver jag muntras upp så ska kolla på ett par avsnitt av HJÄLP eftersom vi har flera säsonger hemma.. Dessutom är älskling ledsen just nu, och jag vet inte varför tyvärr, vi skulle ju ha setts idag men eftersom han inte hade sin mobil med sig när han var hos en kompis hörde han inte av sig fören ikväll. Men han har rätt, vi har typ setts väldigt  mycket o har nästan inte tid för våra vänner, så det var nog dags ändå. Fast han svarar nästan aldrig på sms i alla fall. Synd som det är eftersom det nästan är det ända sättet att få tag på honom..
Hursomhelst, nu är det HJÄLP som gäller, blir ingen Hiss & Diss ikväll då jag känner att jag inte orkar, lägger iallafall upp en bild på mig osminkad och en på mig med smink, skillnad är det haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv : Tack så mkt :) <33

2009-03-29 @ 01:28:11
URL: http://lliinnddyyss.blogg.se/
Postat av: pillan

fyfan vad lik du är min granne utan smink, gud! jättefin utan!

2009-03-29 @ 09:32:16
URL: http://miaaau.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0