Jobb och avhopp!

2009-03-13 @ 23:45:22
Hejsan!
Idag var jag först till skolan och lämnade in min avhoppningslapp, as najs! Dock tog dom mitt busskort trotts att det bara är 3mån till att det tar slut?! aja, köpte ett månadskort för 420kr o eftersom jag köpte på SL center blev det ett Acces kort, men det får duga!
Efter det drog jag till jobbat, var först inte taggad på att jobba men det gick bra ändå. Inga sura kunder direkt, förutom en men det var ingen fara med tanke på att jag tidigare bl.a fått en skylt slängd på mig.
Idag tog även min sista cigarett slut, så nu jävlar ska jag sluta röka! Annars skär jag av mig högra bröstet eller örfilar mig själv i en timme. Jag hoppas jag lyckas hålla mig ifrån beroendet, det är ju inte så trevligt att röka egentligen.
För övrigt har det kommit in kommentarer igen, trevligt! dock är dom flesta väldigt negativa! som att ni ens känner mig, så sluta kalla mig fjortis för att jag råkat hamna i ett beroende som kallas Nikotin!
Har fan inge mer att skriva nu i alla fall..
Hörs imorn efter att jag varit på genrepet av melodifestivalen om jag hinner hem innan jag ska på bio med älskling. Skriver imorn kväll eller i övermorgon annars.
Puss

Kommentarer
Postat av: dinmammasälskare

ingen bryr sig fortsätt rök mannen och dö för du verkar vara en jävla fitta så sätt lösen så man inte skrattar ihjäl sig;)

2009-03-14 @ 10:31:29
Postat av: Marielle

Nu har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-14 @ 13:30:43
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: tamara

och när började du röka? du rökte inte när du gick i vår skola för ungefär 2 veckor sen, så hur har du kunnat bli beroende?

2009-03-15 @ 01:44:37

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0